פרודוקציה - הפקות אירועים וקידום מכירות
>> לוגו החברה היה בגוון אפור בלבד. בכדי למתג את החברה הוספנו את הצבע הירוק בכדי לתת מיתוג נכון, שהרי הצרכן זוכר צבע טוב יותר מאשר טקסט.
>> לחצו כאן לצפיה באתר הבית של פרודוקציה
פרודוקציה - הפקות אירועים וקידום מכירות
>> בניגוד לעולם האירועים, בחרנו בעיצוב מינימליסטי עם הדגשי צבע חזקים בכדי לתת ערך מוסף ביחס למתחרים. הגלישה מאוד נוחה ופשוטה ומצגת התמונות המרכזית עושה את הרושם הנכון המתאים לעולם האירועים.
>> לחצו כאן לצפיה באתר הבית של פרודוקציה
פרודוקציה - הפקות אירועים וקידום מכירות
>> דף המאמרים של פרודוקציה מעוצב בצורה מסורת וריאה, כמעין עיתון או מגזין אינטרנטי. הכל למען טובת ממשק המתשתמש, נוחות הגולש ושמירה קפדנית על הזהות הגרפית של המותג.
>> לחצו כאן לצפיה באתר הבית של פרודוקציה
פרודוקציה - הפקות אירועים וקידום מכירות
>> דפי הגלריה באתר מאוד פשוטים, לחיצה על כל תמונה נותנת הגדלה במצגת תמונות המאפשרת דפדוף וצפיה בגודל מלא בתמונות. תפיסת ממשק המשתמש היא להתממשק עם הרגלי הגולש ולא ללמד אותו משהו חדש.
>> לחצו כאן לצפיה באתר הבית של פרודוקציה
פרודוקציה - הפקות אירועים וקידום מכירות
>> דפי התוכן באתר גם הם מובנים באופן מסודר. לתמונות יש מקום משלהם אשר תמיד יופיעו בו, כך שהם לא מפריעים לקריאת הטקסט.
>> לחצו כאן לצפיה באתר הבית של פרודוקציה